Friday, December 2, 2011

The normal boobs the silicone boobs the perfect boobs oo Some boobs are cold ^^ and some boobs belong to

Pawel Jarski
Pawel Jarski The normal boobs ( . )( . ), the silicone boobs ( + )( + ), the perfect boobs (o)(o). Some boobs are cold (^)(^), and some boobs belong to grandmothers \./\./ And let’s not forget the very large boobs (o Y o), and very small boobs (.)(.),the skeeter bite boobs . . and lastly the asymmetrical boobs (•)(.). We love them all!. Post this message on your wall and say ┌П┐(◉_◉)┌П┐ to breast cancer. Save the boobies!
 
Amara Ezeife
Amara Ezeife pls o,hw does one knw who his/her true friends are?
 
Candy Quillian
Candy Quillian 18 days until Caitlin is home is home from Helsinki. In the words of John Steinbeck: "O frabjous day!"
 
Henock Shigwedha Dinho Jnr
Henock Shigwedha Dinho Jnr Ths year ondemwetela o customer service , nice song 4 papa Buti , jes jaah
 
Sandra Gomez
Sandra Gomez Fuckkk my phone dying and i have no power :O
 
Bryce Kerrivan
Bryce Kerrivan Is discrete boutique closed?!? :o
 
Alice Carreon Cabais Tajanlangit
Alice Carreon Cabais Tajanlangit "Explain to me, O Lord, Your commandments, and I will be ever faithful to them. Give me understanding, that I may observe Your law with all my heart. Guide me in obeying Your instructions, for my pleasure lies on them. Incline my heart to follow Your will and not my own selfish desire. Turn my eyes away from vanities and direct them to Your life-giving word. Fulfill Your promise to Your servant, so that others my revere You. Ward off the reproach I fear, for Your law is good. Oh, how I long for Your precepts! Renew my life in Your righteousness." Psalm 119:33-40.
 
Letitia Wynn
Letitia Wynn wishes my throat wasnt hurting...I dont need o be getting sick now.
 
Jonathan Chun
Jonathan Chun Damn so apparently I have gone from 180 to 160 :o wtf is my mom feeding me crack? o.0 lol
 
Aaron Thomas
Aaron Thomas SAY DONT INBOX ME LADY.. I DONT FUCKN KNO U.. U OFFENDED. O WELL.. I WUZ TAWKN TO DA HOEZ.. NOT WOMEN LADIEZ. HOEZ BITCH HOeZ..
 
Ana Claudia Guitselar Santos
Ana Claudia Guitselar Santos alguem viu o caique por aii?
 
Omowunmi Joy
Omowunmi Joy Hapi new month o palz,we wil al suceed in diz month ijn
 
Trofin Petronela
Trofin Petronela Rugăciunea (V) către Preasfânta Născătoarea de Dumnezeu Întru tine, înainte-stătătoare şi ocrotitoare şi mijlocitoare către Dumnezeu, Cel ce S-a născut din tine, întru tine tot neamul omenesc s-a fericit, ocrotirea ta stă asupră-i, numai pe tine te are scăpare şi sprijin, ca una ce ai îndrăzneală către Dânsul. iată, şi eu vin la tine cu suflet fierbinte, necutezând a îndrăzni către Fiul tău. Mă rog să dobândesc mântuire prin mijlocirea ta către Dânsul. Să nu mă treci cu vederea pe mine, robul tău! După Dumnezeu, spre tine mi-am pus toată nădejdea. Să nu mă lipseşti de iubirea ta pe mine, cel cu totul în primejdie şi încercat cu prea mari chinuri. ci, milostivă Maică a milostivului Dumnezeu, miluieşte pe robul tău, şi izbăveşte-mă de ştiinţa ce mă mustră pe mine, şi viforul gândurilor domoleşte-l, şi cuptorul dezmierdărilor stinge-l, şi văpaia trupului potoleşte-o, şi dorul meu către Fiul tău şi Dumnezeul meu aprinde-o, şi dă temei tuturor simţirilor mele. Nu da nici o intrare poftelor celor necuvioase. Mă rog să mi se dea vreme pentru pocăinţă. Să nu mă taie pe mine fără de roadă secera morţii şi aşa să fiu dat focului. Făclia cea stinsă a sufletului meu aprinde-o, negura scârbelor mele risipeşte-o ceata poftelor mele pătimaşe cu sosirea ta goneşte-o, că mult poate rugăciunea Maicii către Fiul Cel cu uşurinţă de-mpăcat. Dă-mi lumină de pocăinţă, du-mă către ziua umilinţei, învredniceşte-mă să petrec restul zilelor vieţii mele după bună-plăcerea iubitorului de oameni Dumnezeu. Până voi fi în mult dureroasa această viaţă, Păzeşte-mă, acoperă-mă, străjuieşte-mă. Înnoată cu mine atunci când înnot. Călătoreşte cu mine atunci când călătoresc. Acoperă-mă când dorm, toate căile mele îndreptează-le. Şi când mă voi duce din trup, stai lângă mine, Iubitoare de bine, Stăpână, alină-mi acea nesuferită suferinţă a trecerii la Domnul, uşurează durerea mea, povăţuieşte ticălosul meu suflet către veşnicele locaşuri, ca să nu mă întâmpine pe mine vreo putere întunecată şi-n adâncul iadului să mă tragă. Milolstiv să-L văd pe Judecătorul. Cu blândeţe căutând el către mine, să mă izbăvesc de văpaia cea veşnică. Prin tine mireasă a lui Dumnezeu, să mă desfăt de Treimea raiului, împărăţia Cerurilor să o dobândesc, prin tine singurul sprijin al neamului omenesc, cea care ai îndreptat căderea strămoaşei, ocrotitoarea păcătoşilor, mângâierea celor mâhniţi, răcorirea celor necăjiţi. De tine fiind păzit, totdeauna să te măresc şi să te fericesc. Pe tine te fericesc toate neamurile, Fecioară, Stăpână de Dumnezeu Născătoare, Nădejdea tuturor creştinilor. Goneşte de la mine, smeritul şi prea ticălosul tău rob, trândăvia, uitarea, neştiinţa, lenevirea, Slava deşartă, preacurvia, sodomia, lăcomia pântecelui şi toate gâdurile rele şi urâte şi stricate, din inima mea cea ticăloasă şi zbuciumată şi din mintea mea cea întunecată. Din toate faptele mele cele rele solobozeşte-mă. Stinge-mi cu totul văpaia patimilor, că sunt neputincios şi ticălos. Preaproslăvită eşti tu între toţi pământenii. Mulţumesc ţie, Stăpână Născătoare de Dumnezeu, şi te măresc şi te slăvesc pe tine, că mi-ai dat a ajunge la sfârşitul zilei, şi la noaptea aceasta, în care mă rog solirii tale bine primite, Preacurată, dă-mi iertare nebăgării de seamă şi lenevirii, care m-au biruit până acum, cu rugăciunile tale umple-mă de sârguinţă, ca necurmat să mă îndeletnicesc cu laudele tale cele dumnezeieşti, şi cu cele ale iubitorului de oameni, ale Fiului şi Dumnezeului tău, căci m-am izbăvit şi mă izbăvesc de toate felurile de boli, de relele întâmplări, de necazuri şi de primejdii sufleteşti şi trupeşti. La tine cad eu ticălosul, şi fierbinte strig cântare de mulţumire eu robul tău, pe care l-ai miluit, ca ceea ce eşti Maică a iubitorului de oameni Dumnezeu. Bucură-te, prea Curată, cea care eşti cu dar dăruită. Bucură-te preaneîntinată maică, Fecioară Doamnă. Bucură-te Fecioară, slava oamenilor. Bucură-te plinirea tuturor Proorocilor. Bucură-te săvârşirea adunărilor Domnului. Bucură-te pecetea aşezământului Lui. Bucură-te împlinitoarea sfaturilor Lui. Bucură-te arătarea tainelor Lui. Bucură-te smulgerea celor ce rău huleau. Bucură-te strângerea celor ce de mult erau despărţite. Bucură-te întărirea celor împilaţi. Bucură-te raza celor ce şed în întuneric. Bucură-te înnoirea celor învechiţi. Bucură-te curăţirea celor rătăciţi care au fost dezlegaţi. Bucură-te lumina povăţuitoare a celor rătăciţi. Bucură-te limanul şi acoperământul celor ce înnoată. Bucură-te înainte-stătătoarea şi zidul celor din nevoi. Bucură-te mântuire cu bun temei a credincioşilor. Bucură-te darul cel prea nou şi dumnezeiesc. Bucură-te Stăpâna tuturor pământenilor. Bucură-te bucuria şi lauda îngerilor. Bucură-te cea mai înaltă decât toate zidirile. Bucură-te ceea ce eşti Maică şi roabă a lui Dumnezeu. Bucură-te întru-totul binecuvântată în vecii vecilor. Bucură-te pom cu bună umbră, Fecioară Doamnă, dintru care toţi culegem roade: cei ce le mănâncă se bucură şi nu mor. Bucură-te Marie, Maică Fecioară, Maică Mireasă. Bucură-te frumuseţea podoabei celei femeieşti. Bucură-te fiica cea înfrumuseţată a lui David, Bucură-te masa darurilor celor tainice. Bucură-te biruinţa împăraţilor şi Dumnezeului meu. Bucură-te fala Patriarhilor şi a purtătorilor de chinuri. Bucură-te zidul celor ce te cheamă pe tine. Bucură-te apărare şi acoperământ tare. Bucură-te scaun prea fără de prihană al lui Dumnezeu. Bucură-te singură Maică luminată a lui Dumnezeu. Bucură-te pat preasfânt al lui Solomon. Bucură-te ceea ce eşti mai cinstită decât minţile cele nematerialnice. Bucură-te dezlegarea păcatelor mele. Bucură-te stăpâna neamului, lui Adam. Bucură-te sabie asupra răilor draci. Bucură-te păzitoarea bunătăţilor celor nepovestite. Bucură-te dare preaîndestulată a înţelepciunii. Bucură-te mângâierea celor din primejdii Bucură-te sprijinirea bogată a săracilor. Bucură-te dăruitoarea tuturor bunătăţilor celor veşnice. Tu eşti singura Stăpână, povăţuitoarea mea de la Dumnezeu, dumnezeiască rouă a arşiţei celei din mine, picătură de Dumnezeu izvorâtoare a inimii mele uscate, izvorâtoarea de a-doua a izvorului lacrimilor celor uscate, spre curăţirea fărădelegilor mele, faclia cea prea strălucită a sufletului meu întunecat, îndreptarea călătoriilor mele, puterea neputinţei, îmbrăcarea goliciunii, bogăţia sărăciei, tămăduirea rănilor nevindecate, ridicarea lacrimilor, încetarea suspinelor, uşurarea primejdiilor, dezlegarea legăturilor. Auzi rugăciunile mele, milostiveşte-te spre suspinele mele, primeşte tânguirile mele, miluieşte-mă şi pleacă-te spre lacrimile mele, milostiveşte-te spre mine ca o Maică a iubitorului de oameni Dumnezeu. Caută şi pleacă-te către rugăciunea mea, umple-mi dorirea mea cea însetată, cercetează-mă pe mine, cel ce zac trupeşte şi sufleteşte, izbăveşte-mă de spaima care mă tiranizează şi cumplit mă luptă mereu, ziua şi noaptea, şi îmi omoară ticălosul meu suflet. Izbăveşte-mă de săgeţile lui veliar şi de vrăjmaşii văzuţi şi nevăzuţi, umple-mă de dumnezeiasca dulceaţă, îndată părtaş mă arată al Cuvioşilor şi Drepţilor cu bună mijlocirea ta cea către Dumnezeu. Împreunează-mă cu robii tăi şi cu slujitorii tăi în pământul celor blânzi, în Corturile cele cereşti, în latura celor vii, întru desfătarea Sfinţilor. Învredniceşte-mă pe mine, dorirea tuturor, bucuria tuturor, dulceaţa tuturor, ca împreună să mă veselesc cu dânşii. Mă rog ţie întru bucuria, cu adevărat nestricăcioasă, a Fiului Celui ce S-a născut din tine, a Împăratului, mă rog ţie şi pentru camera cea de mire, şi pentru împărăţia cea nemărginită. Aşa, Stăpână, scăparea mea, viaţa şi sprijinul meu, arma şi fala mea, nădejdea şi tăria mea, dă-mi ca împreună cu dânşii să mă îndulcesc de nepovestitele şi neajunsele daruri şi vistierii ale Fiului tău, întru petrecerea cea cerească. Tu ai şi puterea împreună alergătoare cu voinţa, ca o Maică a Celui Preaînalt. Pentru aceasta îndrăznesc, Doamna mea, Să cred că nu voi fi lipsit în aşteptarea mea. Ci să dobândesc ceea ce aştept, Mireasă dumnezeiască, cea care eşti aşteptarea tuturor care mai presus de cuvânt ai născut pe Domnul nostru Iisus Hristos, Căruia se cuvine toată slava, cinstea şi închinăciunea, în vecii vecilor. Amin. (Rugaciuni catre Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu – Sf. Efrem Sirul)
 
Thomas Schandorf Halberg
Thomas Schandorf Halberg http://www.stumbleupon.com/su/1q7GqW/coolvibe.com/wp-content/uploads/2011/11/Portrait-Art-Nikolay-Popov-Morning.jpg Nogen andre der også har det sådan her om morgenen? o:
coolvibe.com
 
Lucas Onofre
Lucas Onofre Se tem uma coisa que eu amo e espero o ano todo pra fazer, é montar a minha árvore de Natal e entrar de vez no clima natalino! Como é gostoso. Melhor época do ano ever <3
 
Hussein Afif
Hussein Afif " Try your Name in JAPANESE A= ka, B=tu, C= mi, D= te, E= ku, F=lu, g= ji, H= ri, I= ki, J= zu, K= me, L= ta, M= rin, N= to, O= mo, P= no, Q= ke, R= shi, S= ari, T= chi, U= do, V= ru, W=mei, X= na, Y= fu, Z= zi. Then paste your Japanese name below ♥ :) :P :P
 
LaMont Johnson Jr.
LaMont Johnson Jr. yeah bitch yeah bitch call me steve-o! ima wild boy f*uck a eighffy I need a O!
 
Bryce Flaskas
Bryce Flaskas Pinneapples have Changed my Life! :O
 
J.d. Ofwgkta Gray
J.d. Ofwgkta Gray My custom a.t. skateboard wheels came in the mail, but i hav to wait till christmas to actually open em >:o
 
Kathy Morris
Kathy Morris Just a note for those w/o a voice or able to help themselves - animal sanctuaries and their furever friends are always grateful for holiday donations. Individuals that take in the unwanted, trashed, abused, tortured, abandoned and not so cute animals and give them life instead of a lingering death in a gas chamber. Please consider the creatures God created before man. It takes 20 min. plus on the average for an animal to die in gas chambers which is what Ok. uses. They do not just quietly drift off to sleep. Save those who have no voice. Thank you. This has been a public service message for those needing a second chance!
 
Danny Keiss
Danny Keiss Kde jsou problémy když o nich nepřemýšlíš ?

Likes

Monika Pavlović
 
Albert Kumah
Albert Kumah O, de makpor ade akpewo kple nu akpeakpewo hâ! Ekem matsor nye gbe akafu wò mawu fe dormenyonyo, ade gbefâ wò nu nunyui gâ, siwo katâ nèwor nam la
 
Maddi Ernesto Boyd
Maddi Ernesto Boyd My neighbor is a creepy old lady and she always stares at me:o
 
Marina Aidova
Marina Aidova Растут кадры ;) Алена Аршинова из Пензы всерьез занялась проблемой студенческих общежитий. Все увиденное задокументировала, чтобы увиденное показать Путину и Медведеву. "Это как прямой эфир из общежитий. Здесь вы увидите и название университета, фотография ректора, и фотографии общежитий. Конечно, ректор иногда улыбается, но улыбаться там нечему. Я ездила в общежития, видела", - сказала она. Уже на этой встрече родилась вполне себе "министерская" идея - как решать проблему жилья для иногородних студентов. "Создадим нормальный партийный проект и приведем все студенческие общежития в порядок. Там была одна из инициатив, чтобы в студенческом общежитии всегда был Интернет. И чтобы это был и партийный проект, и, конечно, чтобы государство к этому вопросу подключилось, подумало о создании какой-то программы или подпрограммы для этих целей. Потому что ситуация зачастую в стране постыдная", - сказал глава государства. http://www.1tv.ru/news/election/192530
www.1tv.ru
Главное событие дня - заключительная перед выборами в Думу встреча Дмитрия Медведева и Владимира Путина со своими сторонниками. Два с половиной...
 
Ogeles Godstime
Ogeles Godstime Helo friends dis is a grace after d day recive it by d power of god.we give thee tnks 4 all dy gifs we ve recived,o almighty God who reignest 4ever world witout end.amen
 

No comments:

Post a Comment